بروز رسانی سایت به نسخه 5

پنجشنبه 30 مهر 1394
16:59
مدیر

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی کاربران محترم آوابلاگ

ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تیم فنی آوابلاگ مفتخر است که پس از تلاش بی وقفه نسخه 5 سایت را ارائه میدهد.

در نسخه 5 سایت بسیاری از امکانات سایت بهینه شده و شاهد افزایش سرعت در کارای ابزار داخل پنل مدیریت و همچنین اضافه شدن چند تغییر و امکان جدید به سایت هستیم.

از جمله تغیرات اعمال شده :

اضافه شدن آواتار کاربری به قسمت بالای پنل مدیریت.

اضافه شدن امکان تعریف کاور برای پروفایل کاربری.

طراحی جدید قالب پروفایل کاربری.

رفع مشکلات موجود در بخش نسخه پشتیبان و بارگزاری نسخه پشتیبان.

از جمله امکانات جدید اضافه شده :

اضافه شدن قابلیت انتخاب قالب برای نمایش وبلاگ ها در موبایل و تبلت (با انتخاب قالب برای نمایش موبایل،درصورتی که کاربری با موبایل وبلاگ شما را باز کند وبلاگ شما با قالب موبایل نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است قالب های نسخه موبایل کاملا انعطاف پذیر بوده و با هر مرورگری سازگار و دارای بیشترین سرعت اجرا هستند، استفاده از قالب نسخه موبایل برای وبلاگ هایی که از قالب های معمولی استفاده میکنند باعث افزایش بازدید از طرف گوگل خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که انتخاب قالب برای نمایش موبایل تنها قالب وبلاگ شما را در حالتی تغییر میدهد که کاربری از موبایل به وبلاگ شما رجوع کند و قالب وبلاگ در حالت معمولی تغییری نخواهد کرد.)

اضافه شدن بخش وبلاگ های برتر به آوابلاگ.

اضافه شدن کیف پول به بخش پنل مدیریت وبلاگ.

اضافه شدن امکانات حرفه ای به بخش پنل مدیریت وبلاگ.

اضافه شدن آمار بازدید پروفایل به بخش آمار در پنل مدیریت.

لازم به ذکر است از این پس امکانات بخش امکانات حرفه ای با هدف افزایش شباهت وبلاگ ها به سایت افزایش داده خواهد شد.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای وبلاگ نویسان عزیز.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
باران موزیک1394/11/7 ساعت 20:20
سلام ما درگاه آنلاین گرفتیم از امکانات حرفه ای ولی تایید نشده هنوز از جهان پی و کد api هم نمیدونیم از کجا بگیریم!؟
سلام و عرض ادب تایید درگاه در جهان پی معمولی چند ساعتی زمان میبرد. در بخش تنظیمات درگاه پرداخت - لیست درگاه های پرداخت میتوانید کد api را مشاهده کنید.
www.baranmusic.avablog.ir
رضا علیاری1394/11/7 ساعت 18:23
با عرض سلام و خسته نباشید . میبخشید یه سوالی داشتم اونم این که ؟ برای قسمت کلمات کلیدی یا بر چسب برای هر قسمت امکانش هست که بر تعداد کاراکتر نباشه و تعداد مد نظر باشه . ( مثلا" برای هر مطلب 30 تا ) و جاهای دیگه مثل کلمات کلیدی موضوع 20 تا . این جوری اگه بشه خیلی عالی میشه ( در صورتی که این کار ممکن باشه ) و کلمات کلیدی هم در کادر های مجزا نمایش داده بشن و سیستم به ما اعلام کنه که چند تا کلمه دیگه برای جایگذاری مونده . خیلی حرف زدم دستتون درد نکنه .
سلام و عرض ادب این موردی که شما عرض کردید امکانات نیست بلکه محدودیتی است که بسیار از سیستم های وبلاگدهی ایجاد میکنند ولی سیستم ما چنین محدودیتی را ندارد. موفق باشید.
portland.avablog.ir/
باران موزیک1394/11/7 ساعت 15:58
سلام دوست عزیز میخوام کیف پولمو مجدد شارژ کنم اما فقط وصل میشه به شاپرک و با کارت تجارت نمیشه پرداخت کرد!!
سلام و عرض ادب تا جاییکه اطلاعات دارم درگاه پرداخت بانک ملت با تمامی کارت های عضو شتاب همخوانی دارد! درصورت مشاهده مجددا چنین مشکلی میتوانید از دیگر کارت های عضو شتاب استفاده کنید.
www.baranmusic.avablog.ir
Writer Grup1394/11/7 ساعت 15:47
سلام یه وبسایت توی آوابلاگ هستش با آدرس baranmusic.avablog.ir چجوری تونسته انقد پیشرفت کنه؟ منو راهنمایی میکنید؟ همچنین وبسایت موزیکال. www.musical.avablog.ir.
سلام و عرض ادب بروز رسانی مداوم وب سایت با مطالب کاملا انحصاری بیشترین کمک را در افزایش بازدید یک وب سایت دارد.
nojoom_farzanegan_d.avablog.ir
سیما1394/11/7 ساعت 15:35
میشه اسمتون رو بپرسم؟
سلام و عرض ادب پروفایل کاربری آوابلاگ فعال است!
باران موزیک1394/11/6 ساعت 14:09
باشه خیلی ممنون. رتبه باران موزیکم یه دونه اومد بالا مرسی از راهنماییتون
www.baranmusic.avablog.ir
سلام1394/11/6 ساعت 13:46
ببخشید سوال داشتم چه جوری میشه چند تا کد رو با هم بزاریم؟ چون همش یه جا کپی نمیشه یا جایی که قبلا چیزی پست شده دیگه پست نمیشه ممنون میشم کمک کینین و به دلیل زحمات بی وقفتون هم ممنون
سلام و عرض ادب تا جاییکه متوجه منظور شما شدم باید پاسخ بدم که مشکلی در استفاده از چند کد همزمان در بخش ابزار و کدهای جاوا وجود ندارد.
باران موزیک1394/11/5 ساعت 21:51
سلام دامنه boytak.avablog.ir مسدود است. میتونید حذف کنید تا از این دامنه هم استفاده کنیم؟ امر حسین
سلام و عرض ادب متاسفانه آدرس مذکور توسط واحد فیلترینگ فیلتر میباشد
www.baranmusic.avablog.ir
باران موزیک1394/11/5 ساعت 18:21
مرسی از برسیتون
baranmusic.avablog.ir
باران موزیک1394/11/4 ساعت 21:41
سلام مشکل حل شد و از اپرا دنبال میکنم. فقط من وقتی قبلا توی گوگل سرچ میکردم باران موزیک نفر دوم بودم الان طی2 روز شدم نفر چهارم دلیلش چشه؟ مزاحم همیشگی امیر حسین.
سلام و عرض ادب تا جاییکه بررسی شد علت اصلی بسته بودن وب سایت شما برای چند روزه بوده است که باعث افت شدید در گوگل شده است البته ممکن است روند افت همچنان پابرجا باشد لطفا توجه داشته باشید که قطع بودن وب سایت و بروز نشدن آن تاثیر بسیار زیادی در رتبه گوگل شما خواهد داشت موفق باشید
baranmusic.avablog.ir
باران موزیک- یه آوابلاگی1394/11/4 ساعت 15:40
سلام همونطور که گفتم ما میتونیم از صفحه سیو شده شما بیایم توی آوابلاگ پست بزاریم. همچنین از صفحه سیو شده گوگل کروم وارد گوگل هم میشویم. فقط موقع وارد شدن به (گوگل کروم) صفحه مورد نظر میادش. اگه ما از این طریق پست بزاریم توی گوگل رتبه ما تغیری نمیکنه؟ پستا روی وب قرار میگیره؟ اگر ما CD گوگل کروم ارجینال رو نصب کنیم مشکل حل میشه؟
سلام و عرض ادب در ارسال پست مرورگر هیچ نقشی در افزایش بازدید ایجاد نمیکند. اگر تنظیمات مربوطه بر روی ویندوز ذخیره شده باشند مشکل فقط از طریق حذف تنظیمات قابل رفع است.
www.baranmusic.avablog.ir
یه آوابلاگی1394/11/4 ساعت 13:33
سلام مجدد. من میتونم تا وقتی که مشکل حل بشه از جست و جو گر اپرا کار کنم؟ یعنی شما راضی هستید از این جست و جو گر؟
سلام و عرض ادب بله مرورگر اپرا از مرورگر های استاندارد است و مشکلی در استفاده از آن نیست.
ghamgin.avablog.ir/
علی 1394/11/4 ساعت 0:34
سلام خیلی ممنونم ازوبلاگدهی خوبتون واقعاهرچقدرتشکرکنم کمه قبلاناهروزمشکل داشت اماواقعاالان بی نظیره سپاس
سلام و عرض ادب تشکر از ابزار لطف شما
ali-naseri.ir
مهدویان1394/11/3 ساعت 23:27
با سلام و احترام چند صفحه از سایت رو دیدم کارتون عالیه سایت پر محتوا و زیبایی دارید ادامه بدید حتما موفق میشید... فرصت شد به ما هم سری بزنید... آگهی90 آدرس ما http://Agahi90.ir
یه آوابلاگی1394/11/3 ساعت 22:50
سلام وقت بخیر. من وقتی وارد گوگل کروم میشم این صفحه برام باز میشه. © 1999-2014, Parallels All rights reserved صفحه پیش فرض وب سرور در صورتی که این صفحه را مشاهده می نمایید ، ممکن است یکی از موارد زیر رخ داده باشد : سرویس میزبانی شما برروی این سرور قرار ندارد . در اینصورت لطفا تنظیمات DNS دامنه را بررسی کنید. زمان هاست شما پایان یافته است . در اینصورت وارد سایت رادکام ، بخش پورتال مشتریان شوید و روال تمدید سرویس را آغاز نمایید. دسترسی به سرویس شما به علت مصرف بیش از حد منابع به صورت خودکار غیر فعال شده است. در اینصورت وارد سایت رادکام ، بخش پورتال مشتریان شوید و وضعیت سرویس را بررسی نمایید. توجه : گزارش وضعیت موارد فوق از طریق ایمیل به شما ارسال شده است و شما می توانید وارد بخش پورتال مشتریان رادکام شوید و بر مبنای ایمیل های ارسالی ، سفارش خود را تمدید کرده و یا ارتقاء دهید. رادکام در یک نگاه مجموعه رادکام از سال 1377 با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار پا به عرصه وجود نهاد و در سال 1379 همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا، به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب متمرکز ساخت. بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه رادکام تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است. در حال حاضر رادکام در زمینه طراحی سایت و پورتال ، ثبت دامنه (دامین) ، میزبانی وب (وب هاست) ،پریمیوم هاستینگ و سرور اختصاصی سرویس ارائه می دهد. پیوندهای مفید ثبت دامنه( دامین) پورتال مشتریان رادکام برخی از مشتریان رادکام سفارش میزبانی وب (هاست) time.ir ساعت و نقویم رسمی ایران سفارش طراحی وب سایت و پورتال (سمپا) This page was generated by Parallels Plesk =-===================-=-==== ولی آوابلاگ رو که سیو کردم میزنم میاد نمیدونید چرا صحه بالا برام باز میشه؟ بعنی برای باز کردن گوگل توی گوگل کرومم باید از رادکام هاست بخرم!!!
سلام و عرض ادب دوست عزیز به احتمال فراوان یک صفجه اینترنتی به عنوان صفحه پیشفرض مرورگر شما معرفی شده است. برای رفع مشکل تنظیمات اینترنت اپشن خود را به حالت پیشفرض برگردنید. پیشنهاد میکنیم با جستجو در اینترنت مراحل اعمال تنظیمات را پیدا کنید. موفق باشید
ghamgin.avablog.ir/
سپهر عارفیان1394/11/2 ساعت 3:07
سلام خیلی وقته جستجو و کد جستجو کار نمیکنه ! چرا درست نمیکنید؟
سلام و عرض ادب تا جاییکه بررسی شد هیچج مشکلی در بخش جستجو وبلاگ ها نیست لطفا مشکل خود را دقیق تر توضیح دهید
باران موزیک1394/10/25 ساعت 22:14
سلام مجدد خسته نباشید. من پس از پرس و جو مطلع شدم که بعد از ثبت دامنه باید هاستینگ هم خریداری کنم؟ این درسته؟ یعنی بدون داشتن هاستینگ سایت من توی گوگل نمایش داده نمیشه؟
سلام و عرض ادب شما فقط کافیه که دامنه را روی وبلاگ خودتون ثبت کنید و نیازی به خرید هاست ندارید !
baranmusic.avablog.ir/
باران موزیک1394/10/20 ساعت 12:05
سلام وقت بخیر ببخشید باز مزاحم شدم اینکارو انجام دادم صفحه کوچیک شد اما با همون مشکلی که گفتم کوچیک شد.
سلام و عرض ادب نام لینک مورد نظر را ارسال کنید تا حذف کنیم
baranmusic.avablog.ir/
باران موزیک1394/10/20 ساعت 11:31
بله خیلی ممنون. مورد دیگه اینه که من وبلاگ هایی رو که لینک میکنم رو دیگه نمیتونم حذفکنم انگار قسمتی که ضربدر(حذف) هست رفته زیر قالب چرا؟ توی وبلاگ های دیگم توی آوابلاگ ااین مشکل نیست.
سلام و عرض ادب به احتمال فراوان لینک شما دارای عنوان و یا لینک بسیار طولانی است و سایز متن آن از سایز کادر بندی بزرگتر شده است. جهت سایز نمایش مرورگر خود را تا جای ممکن کوچک کنید تا دکمه حذف برای شما قابل نمایش باشد.
baranmusic.avablog.ir/
مهسامحمدیان1394/10/19 ساعت 23:52
سلام خوبی خسته نباشیدببخشیدمزاهم شدم من میتونم بپرسم نسخه 6سایت کی آماده میشه؟؟
سلام و عرض ادب نسخه 6 سایت احتمالا از نسخه های نهایی سایت تا پایان سال 95 باشد و به همین علت با حجم وسیعی از تغییرات در بخش نرم افزاری و تعدادی امکان جدید رونمایی خواهد شد. به همین دلیل رونمایی از آن مقداری زمان خواهد برد.
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ تنها در جهت اطلاع رسانی اخبار سایت آوابلاگ راه اندازی شده است.
تمامی اخبار سایت آوابلاگ تنها در همین وبلاگ قابل پیگیری است و هیچ مرجعی به غیر این وبلاگ معتبر نمیباشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار سایت آوابلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]